Перейти до основного вмісту

Самопідготовка

Тема 1. Періодизація розвитку маркетингу. Класична економічна теорія та її критика

Тема 2. "Швидке" і "повільне" мислення

Підготовка до практики 2 

1. Додивитися виступ Денієла Канемана на TED (українські субтитри доступні).
2. Прочитати й законспектувати книгу Канемана "Мислення швидке і повільне".
3. *Підготувати презентацію за одним із розділів книги Денієла Канемана, дібравши приклади, як описана особливість мислення використовується чи може використовуватися в рекламі (за весь курс студент має виконати лише два завдання із зірочкою).
4. Підготуватися до тесту за темою 1.

Додаткове читання

Котлер Ф., Катарджая Г., Сетьяван Ї. Маркетинг 4.0. Від традиційного до цифрового; пер. з англ. К. Куницької та О. Замаєвої. К.: Вид. група КМ-БУКС, 2018. 208 с.

Тема 3. Бренди як фрейми. Контекст сприйняття

1. Підготуватися до тестів за темами 1 і 2.
2. Що таке "фрейм"? У яких науках послуговуються сьогодні цим терміном? Щоб зорієнтуватися, скористайтеся цією публікацією.

Тема 4. Основи нейрології купівельних рішень: гадана цінність і гадана вартість

1. Порівняйте упаковки 5 брендів продукції однієї категорії (наприклад, упаковки 5 брендів пральних порошків, 5 брендів шоколаду тощо). Які очікування від продукту викликає кожна з них? Запишіть свої спостереження.
2. На сайті makeup.ua (або іншому, де є чимало відгуків покупців), відкрийте кілька сторінок косметичних засобів будь-якої категорії. Проаналізуйте відгуки покупців, щоб визначити основні критерії, якими вони керуються люди, обираючи продукт. Порівняйте, чи різняться критерії вибору залежно від торговельної марки.

Тема 5. Ефекти сприйняття й можливості їх використання в маркетингових комунікаціях

1. Підготуйтеся до тесту за темами 3 і 4.
2. Об‘єднавшись у групи по двоє-троє, проведіть дослідження:
a) Порівняйте ціни напоїв у трьох кавових автоматах на першому поверсі головного корпусу СумДУ.
b) Порівняйте асортимент, вигляд і зручність користування. Зафіксуйте спільне і відмінне.
c) Порівняйте прибутки кожного з автоматів (запитайте в обслуговуючого персоналу, якщо пощастить, або приблизно порахуйте кількість покупців на великій перерві й помножте на середню ціну напою).
d) Опитайте покупців (щонайменше по десять), чому вони купують напої саме в цьому автоматі. Зафіксуйте відповіді в блокнот.
e) Проаналізуйте отримані дані (зверніть увагу, чи згадували покупці об'єктивні відмінності автомату, коли пояснювали свої мотиви) й підготуйте доповідь із презентацією: «Кавові автомати: мотиви купівельних рішень студентів та співробітників СумДУ».
3. Перегляньте презентацію, яку ви створювали на попередньому занятті. Підготуйтеся до бліц опитування за основними термінами та ідеями.

Тема 6. Інтерфейси рішень

Додайте слайди з конспектом свого розділу в спільну презентацію.

Тема 7. Мотивація споживачів

Додайте слайди з конспектом свого розділу в спільну презентацію.




Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Про курс

Навіщо потрібен цей курс? Мета курсу "Маркетинг і менджмент у рекламі" ‒ сприяти розвитку професійного аналітичного підходу до розробки реклами шляхом ознайомлення з сучасними теоріями прийняття купівельних рішень. Що я дізнаюся? По завершенні курсу студент має знати: ‒ етапи розвитку маркетингу за Ф. Котлером; ‒ сутність класичної теорії маркетингу та підстави її критики;  ‒ сутність концепції Д. Канема про «швидке» і «повільне» мислення, роль цих видів мислення у прийнятті купівельних рішень; ‒ роль брендів як фреймів товарів та послуг; ‒ два основні нейрологічні фактори прийняття купівельного рішення та способи їх регулювання; ‒ ефекти сприйняття і можливості їх використання в маркетингових комунікаціях; ‒ способи оптимізації шляху до купівлі; ‒ шляхи аналізу купівельних цілей споживача та їх урахування під час розробки реклами. Чого я навчуся? Студент має вміти: ‒ планувати та проводити дослідження купівельних рішень доступними способами, аналізувати ...

Підсумковий тест

У тесті 26 запитань. Максимальна кількість балів - 30. Щоб пройти тест, перейдіть за посиланням , введіть ім'я, прізвище (латиницею) та код доступу.

Тести для поточного контролю

Тема 1. Етапи розвитку маркетингу Щоб пройти тест, перейдіть за  посиланням , введіть ім'я, прізвище ЛАТИНИЦЕЮ та код доступу. Тема 2. Системи прийняття рішень Щоб пройти тест, перейдіть за  посиланням , введіть ім'я, прізвище ЛАТИНИЦЕЮ та код доступу. Теми 3 і 4. Щоб пройти тест, перейдіть за  посиланням , введіть ім'я, прізвище ЛАТИНИЦЕЮ та код доступу. Тема 5 - "Ефекти сприйняття". Тема 6 - "Інтерфейси рішень". Щоб пройти тест, перейдіть за посиланням , введіть ім'я, прізвище ЛАТИНИЦЕЮ та код доступу.