Перейти до основного вмісту

Про курс

Навіщо потрібен цей курс?

Мета курсу "Маркетинг і менджмент у рекламі" ‒ сприяти розвитку професійного аналітичного підходу до розробки реклами шляхом ознайомлення з сучасними теоріями прийняття купівельних рішень.

Що я дізнаюся?

По завершенні курсу студент має знати:
‒ етапи розвитку маркетингу за Ф. Котлером;
‒ сутність класичної теорії маркетингу та підстави її критики;
 ‒ сутність концепції Д. Канема про «швидке» і «повільне» мислення, роль цих видів мислення у прийнятті купівельних рішень;
‒ роль брендів як фреймів товарів та послуг;
‒ два основні нейрологічні фактори прийняття купівельного рішення та способи їх регулювання;
‒ ефекти сприйняття і можливості їх використання в маркетингових комунікаціях; ‒ способи оптимізації шляху до купівлі;
‒ шляхи аналізу купівельних цілей споживача та їх урахування під час розробки реклами.

Чого я навчуся?

Студент має вміти:
‒ планувати та проводити дослідження купівельних рішень доступними способами, аналізувати його результати;
‒ визначати в рекламі застосовані інструменти прихованого впливу на покупця;
‒ аналізувати рекламні повідомлення на предмет мотиваційних двигунів; ‒ розробляти рекомендації щодо поліпшення рекламного повідомлення задля більш ефективного впливу на купівельні рішення.

Як оцінюватиметься моя робота?

Поточні тести – 5*10 балів = 50 балів.
Презентації – 2*10 балів = 20 балів (студент на свій вибір готує будь-які дві презентації із запропонованих).
Підсумковий тест – 30 бали.
Разом: 100 балів.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Підсумковий тест

У тесті 26 запитань. Максимальна кількість балів - 30. Щоб пройти тест, перейдіть за посиланням , введіть ім'я, прізвище (латиницею) та код доступу.

Тести для поточного контролю

Тема 1. Етапи розвитку маркетингу Щоб пройти тест, перейдіть за  посиланням , введіть ім'я, прізвище ЛАТИНИЦЕЮ та код доступу. Тема 2. Системи прийняття рішень Щоб пройти тест, перейдіть за  посиланням , введіть ім'я, прізвище ЛАТИНИЦЕЮ та код доступу. Теми 3 і 4. Щоб пройти тест, перейдіть за  посиланням , введіть ім'я, прізвище ЛАТИНИЦЕЮ та код доступу. Тема 5 - "Ефекти сприйняття". Тема 6 - "Інтерфейси рішень". Щоб пройти тест, перейдіть за посиланням , введіть ім'я, прізвище ЛАТИНИЦЕЮ та код доступу.