Навіщо потрібен цей курс?
Мета курсу "Маркетинг і менджмент у рекламі" ‒ сприяти розвитку професійного аналітичного підходу до розробки реклами шляхом ознайомлення з сучасними теоріями прийняття купівельних рішень.Що я дізнаюся?
По завершенні курсу студент має знати:‒ етапи розвитку маркетингу за Ф. Котлером;
‒ сутність класичної теорії маркетингу та підстави її критики;
‒ сутність концепції Д. Канема про «швидке» і «повільне» мислення, роль цих видів мислення у прийнятті купівельних рішень;
‒ роль брендів як фреймів товарів та послуг;
‒ два основні нейрологічні фактори прийняття купівельного рішення та способи їх регулювання;
‒ ефекти сприйняття і можливості їх використання в маркетингових комунікаціях; ‒ способи оптимізації шляху до купівлі;
‒ шляхи аналізу купівельних цілей споживача та їх урахування під час розробки реклами.
Чого я навчуся?
Студент має вміти:‒ планувати та проводити дослідження купівельних рішень доступними способами, аналізувати його результати;
‒ визначати в рекламі застосовані інструменти прихованого впливу на покупця;
‒ аналізувати рекламні повідомлення на предмет мотиваційних двигунів; ‒ розробляти рекомендації щодо поліпшення рекламного повідомлення задля більш ефективного впливу на купівельні рішення.
Як оцінюватиметься моя робота?
Поточні тести – 5*10 балів = 50 балів.Презентації – 2*10 балів = 20 балів (студент на свій вибір готує будь-які дві презентації із запропонованих).
Підсумковий тест – 30 бали.
Разом: 100 балів.
Коментарі
Дописати коментар