Перейти до основного вмісту

Підсумковий тест

У тесті 26 запитань. Максимальна кількість балів - 30.
Щоб пройти тест, перейдіть за посиланням, введіть ім'я, прізвище (латиницею) та код доступу.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Про курс

Навіщо потрібен цей курс? Мета курсу "Маркетинг і менджмент у рекламі" ‒ сприяти розвитку професійного аналітичного підходу до розробки реклами шляхом ознайомлення з сучасними теоріями прийняття купівельних рішень. Що я дізнаюся? По завершенні курсу студент має знати: ‒ етапи розвитку маркетингу за Ф. Котлером; ‒ сутність класичної теорії маркетингу та підстави її критики;  ‒ сутність концепції Д. Канема про «швидке» і «повільне» мислення, роль цих видів мислення у прийнятті купівельних рішень; ‒ роль брендів як фреймів товарів та послуг; ‒ два основні нейрологічні фактори прийняття купівельного рішення та способи їх регулювання; ‒ ефекти сприйняття і можливості їх використання в маркетингових комунікаціях; ‒ способи оптимізації шляху до купівлі; ‒ шляхи аналізу купівельних цілей споживача та їх урахування під час розробки реклами. Чого я навчуся? Студент має вміти: ‒ планувати та проводити дослідження купівельних рішень доступними способами, аналізувати ...

Тести для поточного контролю

Тема 1. Етапи розвитку маркетингу Щоб пройти тест, перейдіть за  посиланням , введіть ім'я, прізвище ЛАТИНИЦЕЮ та код доступу. Тема 2. Системи прийняття рішень Щоб пройти тест, перейдіть за  посиланням , введіть ім'я, прізвище ЛАТИНИЦЕЮ та код доступу. Теми 3 і 4. Щоб пройти тест, перейдіть за  посиланням , введіть ім'я, прізвище ЛАТИНИЦЕЮ та код доступу. Тема 5 - "Ефекти сприйняття". Тема 6 - "Інтерфейси рішень". Щоб пройти тест, перейдіть за посиланням , введіть ім'я, прізвище ЛАТИНИЦЕЮ та код доступу.