Перейти до основного вмісту

Тести для поточного контролю

Тема 1. Етапи розвитку маркетингу
Щоб пройти тест, перейдіть за посиланням, введіть ім'я, прізвище ЛАТИНИЦЕЮ та код доступу.

Тема 2. Системи прийняття рішень
Щоб пройти тест, перейдіть за посиланням, введіть ім'я, прізвище ЛАТИНИЦЕЮ та код доступу.

Теми 3 і 4.
Щоб пройти тест, перейдіть за посиланням, введіть ім'я, прізвище ЛАТИНИЦЕЮ та код доступу.

Тема 5 - "Ефекти сприйняття". Тема 6 - "Інтерфейси рішень".
Щоб пройти тест, перейдіть за посиланням, введіть ім'я, прізвище ЛАТИНИЦЕЮ та код доступу.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Підсумковий тест

У тесті 26 запитань. Максимальна кількість балів - 30. Щоб пройти тест, перейдіть за посиланням , введіть ім'я, прізвище (латиницею) та код доступу.